تولیدکنندگان روغن صنعتی DOP درجه یک و صادراتی در ایران

تولیدکنندگان روغن صنعتی DOP درجه یک و صادراتی در ایران

یکی از پرسش هایی که همواره مطرح می شود این است که آیا اساسا چیزی با عنوان تولیدکنندگان روغن صنعتی DOP درجه یک و صادراتی در ایران وجود دارد یا خیر؟

باید عرض کنیم که از دیدگاه شکوه شیمی این گزاره ، گزاره ی نادرستی نیست. تولید کننده روغن DOP درجه یک در کشورمان وجود دارد. شاید تعداد آنها زیاد نباشد ولی هستند تولیدکنندگانی که اهتمام به تولید روغن صنعتی DOP درجه یک دارند. 

اما در بحث صادرات نمی توانیم با قطعیت بگوییم که چه تعداد از تولیدکنندگان قابلیت صادرات دارند. این موضوعی است که شما به هنگام صادرات باید از مدارک آن تولیدکننده در زمینه صادرات ، اطمینان حاصل کنید.

تولیدکنندگان روغن صنعتی DOP درجه یک و صادراتی در ایران

ما با افتخار اعلام می داریم که شکوه شیمی همواره پیشتاز در عرصه تولید روغن صنعتی DOP درجه یک و مرغوب بوده است. همچنین ما سابقه صادرات محصول خود به کشورهایی نظیر عراق ، آذربایجان ، افغانستان ، ترکمنستان و … را داریم.

هم اکنون نیز با دارا بودن شرایط صادرات ، امکان صادرات برای ما وجود دارد. اما ذکر این نکته ضروری است در حال حاضر صادرات روغن DOP ممنوع می باشد.

به توجه به التهاباتی که در بازرعرضه و تقاضا به وجود آمد ، وزارت صمت (صنعت ، معدن ، تجارت) طی نامه ای صادرات روغن دی او پی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

امید است با فروکش کردن التهابات بازار داخلی ، بتوانیم شاهد صادرات این محصول ایرانی باشیم.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید.