انواع روغن صنعتی DOP یا دی اکتیل فتالات در ایران

انواع روغن صنعتی DOP یا دی اکتیل فتالات در ایران

اینبار می خواهیم به موضوع انواع روغن صنعتی DOP یا دی اکتیل فتالات در ایران بپردازیم. سوالی که در همین ابتدا پیش می آید این است که اساسا روغن DOP دارای انواع گوناگونی است؟

برای پاسخ به این پرسش باید مشخص شود که این تنوع در چه زمینه ای مورد نظر ما است. ما سعی می کنیم در ادامه به مواردی را در این زمینه بپردازیم.

انواع به معنی مدل های مختلف

اگر منظور ما از انواع وجود مدل های مختلف روغن DOP است باید اشاره شود روغن DOP در این زمینه انواعی ندارد. به این معنی که ما روغن DOP با مشخصات مختلف نداریم (نباید داشته باشیم و اگر هست کوتاهی تولیدکنندگان است) و یک روغن DOP از یک فرمولاسیون خاص پیروی می کند.

انواع روغن صنعتی DOP یا دی اکتیل فتالات در ایران

انواع به معنی کیفیت

اگر انواع روغن DOP را تعبیر به انواع روغن DOP از لحاظ کیفیت کنیم باید اشاره کنیم که در این زمینه انواع وجود دارد. تولیدکنندگان روغن DOP بنابر نوع مواد اولیه مورد استفاده ممکن است دارای کیفیت های متفاوتی باشند. به این صورت که یک روغن ممکن است کاملا شفاف باشد و یک روغن به زردی بگراید. یا ممکن است یک روغن دارای بو باشد و یک روغن خیر. تفاوت کیفیت لزوما تفاوت فرمولاسیون را در پی نخواهد داشت. بنابراین دو روغن دی او پی با دو فرمولاسیون یکسان ممکن است از دو کیفیت متفاوت برخوردار باشند.

ذکر یک نکته

ممکن است در این بین وجود روغن DOP وDOTP را تعبیر به انواع کرد. این رو روغن جدا از یکدیگر بوده به طوری که فرمولاسیون آنها نیز متفاوت است.

بنابراین تا حدودی مفهوم موضوع انواع روغن صنعتی DOP یا دی اکتیل فتالات در ایران روشن شد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین ثبت سفارش با شکوه شیمی تولید کننده تخصصی روغن صنعتی DOP در تماس باشید.